Щоденник

День 1 (08.06.18)
Знайомка.
"Я, ти, він, вона - разом МИ одна СІМ'Я"


Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Вітання з морем;
  4. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Гра "Розкажи про себе";
  2. Готувалися до вечірнього заходу;
  3. "Вечірній захід";
  4. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

        По приїзду до табору, був проведений розподіл по екіпажам за віковими особливостями. Номер мого екіпажу - 13, діти категорії 8-9 років. 

Після цього весь день був присвячений знайомствам. Наше знайомство з загоном пройшло у вигляді  гри  "Молекула". 
 
     Суть цієї гри полягає в наступному: Бере участь весь загін. Усі хаотично рухаються по майданчику, і ведучий голосно оголошує: «Молекула 3!» Всі гравці повинні об'єднатися по троє і взятися за руки. Ті, хто не зміг стати в трійку, залишають середину майданчика. Далі ведучий говорить: «Молекула 4!» (як ви вже здогадалися, можна називати будь-які цифри, але не більше кількості гравців, хоча заради приколу чому б і ні?). Знову гравці об'єднуються, але вже по 4 людини. Так відбувається до тих пір, поки в центрі майданчика не залишиться мінімум учасників. Важлива умова: під час об'єднання «молекули» не повинен відбуватися повтор у виборі партнерів. Під час гри і відбувається знайомство.

     В нашому загоні багато дітей були з різних класів або зовсім однокласники, але вони пізнали кожного більше та навіть вже сформувались у групи за інтересами. Також були діти, які вже не перший рік їздять до табору. Вони допомагали в організації цікавої та захоплюючої екскурсії по табору. 

Перший день можна назвати організаційним періодом.  Для організаційного періоду характерно те, що в даному періоді колективу ще немає. Діти відчувають стан організації, загальної емоційної напруженості, спричиненої недостатньою інформацією про норми, вимоги нового колективу, про його членів, про своє місце в колективі. Ніхто не знає, як віднесуться до нього інші діти, як складуться взаємини з однолітками, вихователями, педагогом-організатором. Впродовж знайомства та всього дня у дітей переважали стенічні емоції, такі як: радість, бадьорість, щастя та інші, що спонукали дитину до енергійної діяльності. Вам здається що занадто багато знайомств? Це ще не все! Поки діти відпочивали від стомлюючої поїздки до табору, вожаті продовжували працювати та готувати свято разом зі старшим вожатим, хореографом та режисером.
Ввечері відбувся святковий концерт, щоб привітати один одного та продовжити знайомство з вожатими загонів, вихователями, з нашим медперсоналом, кухарями, технічними працівниками і саме найголовніше з нашою адміністрацією.
А після концерту на всіх чекала святкова дискотека!!!


День 2 (09.06.18)
День друзів.
Конкурсно-розважальна программа
"Круче усіх"

Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Виявити творчий, лідерський, організаторський потенціал дітей;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Готувалися до вечірнього заходу;
  3. "Вечірній захід";
  4. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

День видався сонячним і діти самого ранку були в гарному настрої. Після сніданку ми всім екіпажем пішли на пляж, діти були дуже раді що вони потрапили на море. І не пройшло 10 хвилин оголосили  купання, діти дуже зраділи! Перша 10-ка побігла шикуватися та купатися, нам було дуже весело, невелички хвилі задавали ще більше грйливого настрою! Після того друга 10-ка. На самом пляжі ми грали в  рухливі ігри, такі як: "Цепи, цепи...", гра з мячем "Одинадцятки", "Гаряча картопля"  тощо. Деякі діти не схотіли грати з нами і пішли копирсатися у піску. Було дуже весело !

Після пляжу ми пішли в корпус переодягнутися і подзвонити рідним, тому що по правилам табору дзвонити рідним з 12.00 - до  13,00 і вечорі з 18.00 - до 19.00. Пообідавши , був час релаксації "Абсолют" у цей час діти відпочивають і побажанню поринають у солодкий сон.
Ще нам було потрібно вибрати назву нашого екіпажу, я запропонувала багато варіантів, діти зупинилися на варіанті, що ми будемо "КРУТЫШКАМИ"!    



  Вечорі був концерт, де виступали вожаті, виховатилі і по 1-й дитині з екіпажу. Конкурсна програма ділилась на 2 етапи. У І етапі виступали вожаті і дити з четних екіпажів та вихователі з нечетних, у ІІ етапі навпаки. Для кожної команди були різноманітні конкурси. По закінченню яких було оголошено переможця! Як ви гадаєте хто переміг? Вожаті? Вихователі? Чи Діти? Звісно ж перемогла ДРУЖБА


Після цікавого концерту був фільм, який діти зацікавлено дивилися невідриваючи погляду! Після чого ми пішли до корпус, де був наш вогник, на якому ми обговорювали весь  день.                    
        
День 3 (10.06.18)
Відкриття І лагерної зміни сезону "Літо 2018"
"Острів дитинства"



Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;;
  5. Організаційно оформити куток екіпажу;
  6. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Репетиція відкриття першої табірної зміни;
  3. Готувалися до вечірнього заходу;
  4. Оформлення куточка екіпажу;
  5. "Вечірній захід";
  6. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Наш третій день розпочався з ранкового підйому, який супроводжувався бадьорою музикою від нашого діджея. Після підйому авжеж, те що так не люблять наші діти – це заправлення свого ліжка, а потім сніданку. Після якого діти які приймали участь у концерті пішли на репетицію яка була на 10.00 годин, а інші на пляж. Діти жваво поводилися, жартували, підтримували один одного, а я в свою чергу побачила що це вже справжній колектив.  Після репетиціїї учасники приєднались до інших прийшовши до них на пляж.Де ми грались у жваві ігри та купалися і нам було дуже весело! 



Я підготувала для свого екіпажу інтелектуальну вікторину, у якій містилися текстові-загадки, які розвивали логичне мислення кожного! Діти дуже з зацікавленістю поставились до цього, було дуже багато обговорень, переконань, тощо. Екіпаж проявив себе як згуртований колектив, разом беручи участь.  Після пляжу пішли в корпус дзвонити рідним. Після обіду, табір поринає в час "Абсолюту". Після часу релаксації, всі плідно готувалися до відкриття першої табірної зміни. 






Після грандіозного, масштабного відкриття першої табірної зміни була дискотека, ми танцювали до упаду. 



День пройшов весело і жваво. На вечірньому вогнику ми обговорювали все те, що трапилося за день.                                 

День 4 (11.06.18)
Спортивно-розважальна програма
" У світі дитинства - спорт без границь"

Завдання на день:


  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. Залучити загін до участі у спортивній діяльності;
  6. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:


  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування гуртків;
  3. Відвідування пляжу;
  4. Пляжні ігри;
  5. Спортивні ігри;
  6. "Вечірній захід";
  7. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:


Сьогднішній ранок розпочався з музичної релаксації з рухами ранкової зарядки. Після якої ми усім екіпажем пішли на сніданок.
 Відвідали гуртки хендмейд, компьютерне кафе, заглянули до психолога. По засмагали на пляжі, по обідали і відправились в країну "Абсолют".









У другій половині дня діти на пляжі готовуласись до спортивного заходу граючись у рухливі ігри. 
У ввечері ми зі своїми друзями з 4 екіпажу відправились на спортивний квест! Де ми весело і швидко його пройшли! 



По закінченню діти відправились на перегляд фільму. 

Та як зазвичай день завершився "Вечірнім вогником". 



День 5 (12.06.18)
День екіпажних справ
"Агент - захистник природи"


Завдання на день:


  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;;
  5. Провести захід в екіпажі ;
  6. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:


  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Пляжні ігри;
  4. Спортивні ігри;
  5. "Вечірній захід";
  6. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

ДЕС- день екіпажних справ! В цей день всі вожаті з 1-17 екіпаж проводять свої заходи.
Я розробила захід який називався  "Я найкрутіший" який поєднала з презентацією своїх міні-проектів "Агент - захистник природи".





Кожна дитина готувалась до цього дня дуже потужно і відповідально. Деякі діти обєднались у групи і продемонстрували свої номери на дуже високом рівні! Дітям дуже сподобалося. (Аналіз виховного заходу буде в розгорнутому звіті) 













День 6 (13.06.18)
Розважальна программа
"Вечір дивних ідей"


Завдання на день:


  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:


  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Пляжні ігри;
  4. Спортивні ігри;
  5. "Вечірній захід";
  6. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:


З самого ранку відчувалась атмосфера дивності. З самого ранкову діти одягались у що забажали. Саме у цей день виконувались самі незвичайні ідеї і це було в рамках норми. 
Після сніданку ми разом з дітьми відправились на пляж, де як зазвичай веселились, розважались, грались у ігри "Цепи, цепи...", "Дерво, дорога, дім", ліпили з піску і звичайно ж купались у морі.


 Діти які приймали участь у вечірньому заході о 11 годині відправились на репетицію, після якої знов повернулись до свого екіпажу на пляж. До сонної години ми завітали до магазину, який знаходиться на території табору.
 Після обіду ми усі разом відпочиваючи готувались до вечірнього заходу.
Саме до нього команда вожатих і дітей підготувала незвичайну казку про злодія Креветку. Всі були одягнені в оригінальні яскраві костюми, концепцію яких було важко пояснити з огляду на їх "дивацтва".
Нам довелося боротися не на життя, а на смерть з незрозумілими істотами

їдкими хімікатами,

підступними дементорами і хитрими шахами. У битві ми сдобули перемогу. І по-іншому бути не могло, адже в ній брали участь найсміливіші, найхоробріші, найактивніші! 


Після того, як перемога була здобута усі  залишилися на перегляд фільму.А у вечорі відбувся вечірній вогник.


День 7 (14.06.18)
День підприємства.
День екології
"Збережи свою планету, бо іншої,
 схожої нема"

Завдання на день:


  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:


  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Пляжні ігри;
  4. Спортивні ігри;
  5. "Вечірній захід";
  6. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:


Ранок почався дуже радісно, після ранкової релаксації ми пішли до їдальні. Біля якої проводився конкурс малюнківКращі роботи були вивішені на спеціальних стендах, де кожен бажаючий мав можливість їх подивитися. 

Крім цього, діти малювали еко-плакати, знімали на камеру красиві пейзажі "Вітрила", робили тематичні фігури з піску.
 Протягом дня діти разом зі своїми екіпажами проходили ось такі повчальні квести, які були спрямовані на те, щоб звернути увагу кожної дитини на проблеми навколишнього середовища і спонукати його трішки більше цінувати дари природи:
  • "Влучне око" Тут потрібно було закинути паперову кульку уявне сміття в урну. 

  • "Green peace" За 2 хвилини діти повинні були придумати слоган або девіз на захист навколишнього середовища. 

  • Еко-TV У цій секції записували відеозвернення до людей всієї Землі про те, чому важливо берегти природу.

  • Ні забрудненню! Тут діти вгадували період розкладання пластику, картону, алюмінію та інших матеріалів, які можуть забруднювати нашу планету. 

  • Street art-секція була конкурс кращого малюнка крейдою на асфальті на екологічну тематику та багато інших. 

Важливість подібних заходів важко переоцінити, тому що з кожним роком навантаження на навколишнє середовище збільшується. Людина виснажує природні багатства, а повертає назад лише продукти життєдіяльності.
Увечері на костровій пройшло нагородження дітей за активної участь в програмі Дня екології. Також глядачі мали змогу переглянути творчі виступи екіпажів.



По закінченню вечірнього заходу відбулась дискотека!
Повернувшись до корпусу був проведений вечірній вогник, після якого діти втомленні, але щасливі лягли спати.

День 8 (15.06.18)
Презинтація екіпажей 
"Планета улюблених казок"

Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. Підготуватися до презентації екіпажа;
  6. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Пляжні ігри;
  4. Спортивні ігри;
  5. "Вечірній захід";
  6. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Согодні сонячний день розпочався з того, що  діти прокинулись в чудовому настрої, тому що вони вже знали що сьогодні їх очікує! Відвідавши ранкову музичну релаксацію, ми усі разом відправились до їдальні під голосні кричалки, які діти дуже полюбляють. Потім екіпаж поділився навпіл. Хлопці пішли відочивати на пляж, а дівчатка залишились на репетицію для вечірнього заходу.

Вожаті нечетних екіпажей повинні були вибрати яка казка буде в їхньому екіпажі, я довго думала і все ж таки обрала казку - "Дюймовочка"
 Х.К. Андерсона! Ми дуже довго готувалися до вечірнього заходу, дівчатка переживали, але ми не зламні і покажемо що ми вміємо!

Гучні овації, солодкі подарунки і сюрпризи нас чекали після виступу, не даремно ми готувалися, вчили танок. Хлопці підтримували наших дівчат, не давали впасти, це і є сама сильна сторона коллективу. Я пишаюсь своїми "Крутышками", своїми дітьми, своїм 13 екіпажем!




Під час заходу у наших хлопців запитали як вони ставляться до читання. І ось що вони відповіли:

  • Николай Гарасюта13-ый экипаж: “Я читаю сказку о потерянном времени. Мне нравится эта сказка, потому что там есть путешествия во времени”.
  • Артем Мирошников 13-ый экипаж: “Я люблю читать энциклопедии, потому что там много полезных знаний и там все написано коротко и ясно”.
  • Кирилл Олейник 13-ый экипаж: “Я читаю книжку о животных, в ней написано о том, что всех животных нужно любить”



По завершеню заходу, був пергляд фильму, а потім вечірній вогник.




День 9 (16.06.18)
Екватор

Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування спорт. маданчику;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Сьогодні ранок був дуже похмурий, але посмішки дітей запалювали цей день яскравіше сонця.
Після ранкової релаксації і сніданку ми стрімко побігли у гості до нашого друга Павліна.


Коли розпочався дождь ми побігли до бесідки грати в "Зіпосваний телефон", "Крокодил".

Погравшись ми з хлопцями пішли до нашого хореографа Аркадіча, якого діти дуже полюбляють. Саме з ним почали вивчати суто чоловічий танець.

Трішки позаймавшись з хореографом ми домовились про зустрічь у вечорі і побігли до наших дівчат.
Погода так і сприяла часу відпочинку. Тому ми пообідавши поспішили до своїх ліжечок.
Після часу "Абсолют" ми знов почали займатися розвагами, але на жаль не на пляжі.
хлопці знов побігли до Аркадіча, а дівчатка у бесідці заплитали собі гарні зачіски. Трохи пізніше ми всі разом відвідали бібліотеку, де набрали дуже багато книжок для читання перед сном.


По поверненню до корпусу я вирішила зробити спільний малюнок екіпажа, який показує на скільки міцний став наш колектив за пів змінни! 

Кожна дитина малювала невеличку  частинку від себе, але притримувалась тематики малюнку. Саме цікаве, що тематику обрали вже під час того як почали творити. 

Під час цього я побачила, які діти більш творчі, які соромляться показувати свої таланти. Але під кінець нашої роботи вже всі діти неприховували свої можливості і вміння!
Закінчивши малювати ми зробили родинне фото
А потім ми привітали наших друзів з ДОТ "Буревістник" з 55-ю річницею!!! Побажали самого найкращего і заспівали привітальну пісню. 
Після такого насиченного дня ми пішли на сумісні лагерні ігри, які діти ну дуууже полюбляють
 і на перегляд фільму "Джуманджи".
У ввечері ми поділилися враженнями на вечірньому вогнику.

День 10 (17.06.18)
Презентація екіпажей
"Планета улюблених мультфільмів"

Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування спорт. майданчику, пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".


Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Сьогодні мої діточки прокинулись у гарному настрої, в якому вони відправились на ранкову релаксацію, а потім і на сніданок.



Нарешті настав  той день коли ми відпочиваємо спокійно на пляжі, в корпусі, на кружках.




 Бо согодні захист своїх мультфільмів у четних екіпажей.
Ми грали, я зробила екскурсію по всій території ДОТ "Парус" з вигаданою історією, яку ніхто не знав. Дітям дуже сподобалося.
Ми потрапили на ігровий майданчик, я розповідала історії, діти з зацікавленістю слухали і задовали питання.
 
Місія на сьомий день була виконана.

Вечірній захід дітям дуже сподобався, ми підтримували суміжний екіпаж, тобто 4 екіпаж, намалювали плакат на підтримку. 
Після цього ми дивились мультфільм. Вечорі був вогник, де ми обговорювали все те, що сталося за день.

День 11 (18.06.18)
Квест
" В пошуках скарбів"


Завдання на день:


  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:


  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".


Коротко про сьогоднішній день у таборі:



День розпочався з  активної ранкової зарядки, зробили порядок у своїх кімнатах, поснідали та пішли гратись і купатися на море. 


Повеселившись ми по обідали і побігли у країну снів набиратись сил для вечірнього квесту.

Квест для екіпажу "У пошуках скарбів" виявисвя дуже цікавим. Він дозволив всім проявити себе з різних сторін. 

Всі діти отримали обпалені фрагменти карти і вирушили в цікаве подорож по табору. На шляху їм зустрічалися пірати, розбійники, королі морів та інші небезпечні персонажі. Ми разом з 4 екіпажем долали казкові перешкоди. Варто відзначити, що квести - це не просто біганина. У наш час діти буквально поглинуті електронними девайсами. Завдяки таким естафетам діти входять в ритм табірного життя і по-справжньому розважаються!



 День 12 (19.06.18)
День профспілкового комітета
ПАО "АрселорМіттал Кривий Ріг"

Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:


  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Ранок для дітей почався з ранкової релаксації, 

після якої ми усі разом відправились до їдальні на сніданок, де нас зустріли величезна Білка і Панда з якими усі охоче фотографувались.


Після ситного сніданку наш екіпаж відвідав станції квесту, розкидані по всій території табору. І як тільки не розважалися наші "Крутишки"! Вони виконували улюблені хіти в караоке, спостерігали за трюками хіміка-фокусника, робили спільні фото з тантамарески.
Прямо на пляжі, біля самого моря, Дід Мороз зі Снігуронькою проводили смішні конкурси. Діти проходили естафети в чудернацьких костюмах колб і утримуючи на голові об'ємні капелюхи-пропелери.
Неподалік розташувалася секція, де діти складали гігантські пазли з морським пейзажем. Ну і звичайно ж не обійшлося без улюбленої діткам гри в дартс. Тільки сьогодні мішень була великою і м'якою, а замість дротиків, "пончики-липучки". Увечері відпочиваючі зібралися, щоб подивитися виступ, артистів, які прибули в "Парус" і насолодитися дискотекою.
Насичений день втомив наших діток і ми після вечірнього вогника вляглись відпочивати.


 

День 13 (20.06.18)

Танцювальний марафон

Карнавал



Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Ранок почався як звичайно, ми добре поснідавши побігли на пляж насолоджуватися теплим і чистим морем. 

Діти набігавшись по теплому пісочку і накупавшись у морі відправились на зустріч до Аркадіча.

Після обіднього часу "Абсолют" ми почали готуватися до "Карнавалу",  придумавши собі образ на вечір.
А вже в вечорі під найдинамічніші світові хіти пройшов танцювальний марафон "Карнавал". Всі екіпажі розосередилися по костровій і запалювали танцпол своїми темпераментними, енергійними рухами. Поступово команди вибували, займаючи місця в глядацькому секторі. Але не 13 екіпаж, ми зробили нове коло трішки відійшовши і продовжували танцювати. На майданчику залишилися тільки невтомні танцюристи з двох екіпажів разом зі своїми вожатими і вихователями. Шляхом загального голосування вибрали переможця, 5-ий екіпаж з чим ми їх і вітаємо!
Після танцювального марафону розпочалась ДИСКОТЕКА! на якій ми продовжували танцювати.
До корпусу ми ледве дійшли! Поділившись своїми враженням за день ми лягли відпочивати!
 



День 14 (21.06.18)

Фестиваль

"Сонце, літо, Парус"



Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:



Ранок у моїх Крутишек розпочався з посмішки! Оскільки вони ще з вечора знали який буде сьогодні день! Навівши порядок у своїх кімнатах ми побігли на ранкову зарядку і сніданок.
Після чого перебували на пляжі і насолоджувались гарною погодою та відвідали кружки хейндмейду, комп'ютерне кафе, шашки і т.д. 

По обідавши ми почитали книжки і поринула у країну "Абсолют". Прокинувшись крутишки вже не могли дочикатися вечірнього заходу. Щоб час біг скоріше ми відвідали бібліотеку, щоб замінити книжки, після неї ми пішли до бесідки де грали в наші улюблені ігри.
А саме у вечорі нарешті ми потрапили на фестиваль "Сонце, літо, Парус " який подарував глядачам багато посмішок і гарного настрою. Сьогодні відбулося свято єдності і дружби - діти, вожаті, вихователі та керівники гуртків виступали разом! Також пройшло привітання іменинників, яким прямо на сцені естради вручили подарунки.

День 15 (22.06.18)

День пам'яті 

"Ми всіх будемо пам'ятати і шанувати!

Славний подвиг нам не забути"



Завдання на день:


  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:



  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Ранок почався з посмішки і гарного сніданку. Після чого ми пішли на пляж грати у наші улюблені ігри. Погравшись і понасолоджуючись морем діти поспішили на тренинг до психолога.
Пообідавший розпочався час "Абсолюту". Після якого діти почали потрішечки настраюватись на важливий захід. Оскільки
сьогодні в дитячому оздоровчому таборі "Парус" згадали сумну сторінку історії нашої країни - Другу світову війну.

Вся концертна програма була присвячена військовій тематиці. На сцені співали пісні часів Великої Вітчизняної війни. Танцювальні інсценування передавали настрій тих суворих сумних днів.




Закінчився день тим що вожаті пускали вінки памяті у море, навіть погана погода не змогла нас зупинити!

Повернувшись до корпусу діти розповіли історії своїх прадідусів і на такій печальній хвилині ми пішли по ліжчкам.



День 16 (23.06.18)

Закриття Малих 

Олімпійських Ігор


Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Ранок почався активно і жваво, смачний сніданок задав ритму на весь день!
Весь день ми грали у жваві ігри, розважались як тільки могли.  
Діти чекали вечора оскільки сьогодні в таборі підводять підсумки Малих Олімпійських Ігор першої зміни літнього сезону-2018. Кращі спортсмени були нагороджені грамотами та солодкими призами. 
Нагородження проводилося в номінаціях: Футбол, Міні-волейбол, силове двоборстві, Шахи, шашки, Естафета "Веселі старти".

И саме в цей день нашим хлопчикам випала честь танцювати на цій сцені!
Мої найкращі крутишки!



День 17 (24.06.18)

Закритя І таборної зміни 

сезона "Літо 2018"
"Зупинись час! Ти чарівний!"


Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

Ранок почався бадьоро і весело. Чюдовий сніданок задав ще більше настрою дітям і ми всі разом побігли на пляж.
В вечорі урочистий захід пройшов на костровій. Всі екіпажі виступали разом. За традицією вожатим надали право розпалити прощальне багаття. На закриття зміни також приїхали і представники ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг".

Потрібно зауважити, що завершення відпочинку в таборі - безсумнівно хвилююча подія, адже підводяться підсумки цілої зміни, маленької, але назавжди запам'ятовується, сторінки дитинства з життя наших дітей. Додому вони поїдуть з новими друзями, новими успіхами, новими перемогами, новими враженнями, все такими ж по-дитячому безпосередніми, але вже трішки подорослішали.







День 18 (25.06.18)

Прощання з морем

Екіпажні вогники

"До скорих зустрічей"


Завдання на день:

  1. Дотримання режиму табора;
  2. Створювати умови для згуртування колективу;
  3. Створити умови для успішної адаптації дітей в таборі;
  4. Підтримувати доброзичливе ставлення дітей один до одного;
  5. "Вечірній захід".
Заходи, проведені протягом дня в екіпажі:

  1. Рухливі ігри;
  2. Відвідування пляжу;
  3. Спортивні ігри;
  4. "Вечірній захід";
  5. "Вечірній вогник".

Коротко про сьогоднішній день у таборі:

День розпочався сонячно. Після сніданку ми всі вийшли на пляж купатися в морі. Ми грали, веселилися і жваво проводили останній день в найулюбленішому таборі!
Після соннику у нас була місія, зібрати свої чемодани і віднести їх до автобусів. Настрій дітей був то сумний то радісний. І ось настала мить коли треба відвозити свої чеможани до автобусів. До нас прийшли наші друзі з 4 екіпажу щоб допомогти, ми йшли до автобусів співали пісні, гомоніли і кричали кричалки. Діти не хотіли їхати до дому ! Мені теж стало сумно тому що скільки ми пережили, скільки було сміху, НАМ БУЛО ДУЖЕ ВЕСЕЛО РАЗОМ. 
Потім ми пішли одразу до моря! Треба ж попрощатися з хвилюючим морем. Тільки дивишься на море і ти закохуешься одразу  в нього !
Ввечорі був останній, завершальний концерт першої табірної зміни. Виступали наші нові гості колектив "Екстрим". 
В корпусі після гучного концерту, в 13 екіпажу вув останній екіпажний вогник. Мені хотілось провести його так, щоб усі дітки його запам`ятали! Були сльози, сміх, ми згадумали все те, що в нас було за всі 18 днів, жартували, обіймали один одного, тощо. 
Я буду дуже сумувати за своїми КРУТИШКАМИ!



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Методика формування вибірки у ході соціологічного дослідження.

Соціологічне дослідження – система логічно послідовних методологічних, методичних та організаційно-технічних процедур, для отримання науков...