Нормативні документи

Державні стандарти


Державний стандарт - це вимоги до освіченості учнів. Державний стандарт базової та середньої освіти визначає складові та зміст освіти, встановлює державні вимоги до випускників та учнів. Постановою визначається зміст базової та повної середньої освіти, а також визначає базовий навчальний план. 
Державні вимоги до рівня загальної підготовки учня поданоза галузевим принципом у семи напрямках:
  1. мова та література;
  2. суспільствознавство та естетика;
  3. культура, математика, природознавство;  
  4. здоров'я, фізична культура, технології.
Зміст базової загальної середньої освіти є єдиним для  всіх учнів. Особистісний підхід до кожного учня здійснюється через різні методики організації навчання, які враховують пізнавальні здібності учнів, а також через факультативні курси.   У старших школах, в зв'язку з профільним напрямком, вимоги та зміст освіти визначається за трьома рівнями:
  1. Обов'язкові   результати  навчання,  визначені Державним стандартом.
  2. Профільний, зміст якого визначають програми затверджені  МОН.  
  3. Академічний,  за програмами якого вивчаються дисципліни,  що   тісно   пов'язані   з   профільними   предметами (наприклад,   фізика   у  хіміко-біологічному  профілі).
  4. Здійснюється загальноосвітня підготовка учнів,  які не визначилися щодо напряму спеціалізації.
Державний стандарт освіти

Методичні рекомендації щодо викладання математики




Навчальна програма з математики

Закони України:

Державні стандарти:

Навчальні програми:
Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти):

   - Математика   
   - Інформатика   

Навчальні програми для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів:

   - Математика   
   - Інформатика   

Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів:

   - Математика:
                      -• Рівень стандарту        
                      -• Академічний рівень    
                      -• Профільний рівень     
                      -• Поглиблений рівень   

   - Інформатика:
                      -• Рівень стандарту        
                      -• Академічний рівень    
                      -• Профільний рівень      
                      -• Поглиблений рівень   

Критерії оцінювання: 

 - Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики за новим Державним стандартом   Скачати 

Методичні рекомендації:

  - Методичні рекомендації щодо вивчення математики у 2013/2014 н.р. (МОІППО Веліховська О.Б.) Скачати 
   - Про організацію навчально-виховного процесу в 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі Скачати

 Посадові інструкції:

Зразки посадових інструкцій для працівників школи Скачати 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Методика формування вибірки у ході соціологічного дослідження.

Соціологічне дослідження – система логічно послідовних методологічних, методичних та організаційно-технічних процедур, для отримання науков...