Модуль 4. Рефлексія

                В даному модулі ми розпочали процес планування вивчення обраної теми з того, що визначили, які саме державні освітні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з вимог стандартів та навчальних програм, ми встановили навчальні цілі та важливі поняття обраної теми, від яких формулювали Основні запитання, що формують зміст проекту. 
У цьому модулі ми виконали:

• Обговорили приклади Основних запитань за допомогою Інтернет-
сервісів для спільної роботи із документами;
• Обговорили у парах створені Основні запитання;
• Обговорили разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби
оцінювання;
• Створили перший варіант плану оцінювання;
• Створили засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних
потреб учнів;
• Удосконалили цілі та Основні запитання відповідно до державних
освітніх стандартів;
• Створили презентацію основних ідей навчальної теми;
• Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
• Осмислили те, чому ми навчилися в цьому модулі.

Посиланн на  презинтацію основних питань та таблиці ЗХД

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Методика формування вибірки у ході соціологічного дослідження.

Соціологічне дослідження – система логічно послідовних методологічних, методичних та організаційно-технічних процедур, для отримання науков...