Модуль 8-9. Рефлексія

У 8 модулі ми дізналися про те, як можна використовувати
засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21
століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних
учнями знань упродовж проекту.
Ми спроектували свою систему оцінювання та скористалися засобами
оцінювання проектів програми Intel® «Навчання для майбутнього». Ми
переглянули своъ приклади учнівської роботи, внесли до нього потрібні
зміни.

У 8 модулі учасники:

• Поділилися прикладами учнівських робіт;
• Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
• Проаналізували те, як вони самі проводять оцінювання;
• Доопрацюювали плани оцінювання;
• Створили форми для підсумкового оцінювання;
• Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
• Внесли зміни до Плану вивчення теми;
• Осмислили те, чому навчилися.

У 9 модулі учасники:

• Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внесли зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінили, чого навчилися;
• Почали планувати інструктивні матеріали для навчального

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Методика формування вибірки у ході соціологічного дослідження.

Соціологічне дослідження – система логічно послідовних методологічних, методичних та організаційно-технічних процедур, для отримання науков...