Щоденник з педагогічної практики

 

Щоденник з педагогічної практики

21.09.2020 – 1 день педагогічної практики


Сьогодні розпочалася моя педагогічна практика у КЗШ № 122. Мене закрипіли за 10 класом.
В цей день д
іти дуже зраділи, що у них з’явилась практикантка. Також познайомилась: з директором школи, завучем, з класами, з учителями-предметниками, класним керівником. Сьогодні я відвідала 2 уроки історії, оскільки у них уроки йдуть парами, саме на цих уроках мене і познайомили з класом, на перший погляд діти веселі, дружні та доброзичливі. Також я ознайомилася з календарними планами вчителів-предметників та планом виховної роботи класного керівника. Вчителі мені усіляко допомагають, зокрема надали методичні посібники з математики та інформатики. Перший день пройшов дуже легко та цікаво, сподіваюсь, що так буде і надалі!



22.09.2020 – 2 день педагогічної практики

Прийшовши з ранку до школи я одразу зрозуміла, що сьогодні мені не буде часу сумувати. Відвідавши пару Природничих наук та 1 урок в 8 класі, мені дуже сподобалось як учитель проводе свої уроки.

Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульовані вчителем чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.

Спочатку було теоретичне опитування, а вже потім перейшли до розв’язування завдань біля дошки. Учні по черзі виходили до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад попереднього. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки.

В кінці уроку вчитель дала дітям домашнє завдання, наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в класній роботі.

Проведена вчителем рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що вчителю вдалося досягти цілей уроку.


     


23.09.2020 – 3 день педагогічної практики

Сьогодні для мене був «День інформатики». Всі уроки відвідувала саме з цього предмету. Оскільки на уроках інформатики всі класи діляться навпіл, тому я могла спостерігати, як один вчитель доносить матеріал до різних підгруп. Перший урок Інформатики був дуже цікавий, дев’ятикласники, одразу були зацікавлені новою темою. Урок почався з того, що вчитель швидко переключила увагу дітей з перерви на себе, і на предмет, повідомивши учням, що буде перевіряти задане домашнє завдання.

Під час уроку використано такі дидактичні принципи: принцип наочності (моделі та графіки інформаційних систем) та принцип активності (учні були активні на уроці та майже всі були долучені до індивідуального виконання завдань).

Оскільки групи різні, одна група дуже сильна, тому там швидкий темп роботи, вони швидко повторювали легкі вправи і переходили до високого рівня. Інша група слабша і тому їм потрібно було більше часу, щоб згадати матеріал та більше сприймати інформацію легкого та середнього рівня складності.

 



24.09. 2020 – 4 день педагогічної практики

В такий сонячний день я провела його зі своїм класом та відвідала з ними на уроках алгебри, української мови та трудове навчання з дівчатами.

На алгебрі урок розпочався з вивчення нової теми "Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками". Спочатку діти повторили основні властивості раціональних дробів, а потім розв'язували завдання з підручника біля дошки. Коли вчитель помічала у дітей після довільну увагу, то давала самостійно розв'язувати завдання у зошиті, а потім робили перевірку всім класом.

Під час уроку використано такі дидактичні принципи: принцип наочності та принцип активності (учні були активні на уроці та майже всі були долучені до індивідуального виконання завдань).

Протягом уроку були підключені короткострокова та довгострокова пам'ять. Завдяки їй діти добре запам'ятали матеріал.

 





 

25.09. 2020 – 5 день педагогічної практики

Такий похмурий ранок не надихав не тільки мене, а й дітей! Але працювати та навчатись треба. Сьогодні була присутня на всіх уроках за розкладом за яким закріплена. На уроці географії мені дуже сподобалась робота учнів та вчителя, діти були уважними та активними, а учитель в свою чергу не давала їм розслабитись і в формі гри надавала новий матеріал.

 На уроці геометрії, все розпочалось з перевірки домашнього завдання біля дошки та мотивації подальшої навчальної діяльності. Під час розв'язання задач біля дошки, вчитель навчала учнів правильної математичної мови і допомагала будувати деякі графіки, наголошуючи на необхідності точних побудов.

 Загалом урок пройшов на достатньо високому рівні, майже всі діти були активними та організованими! 


 

28.09. 2020 – 6 день педагогічної практики

 Сьогодні настав день коли я буду проводити уроки, але спочатку я відвідала уроки географії та фізики, на цих уроках діти трішки бешкетували, але вчителі одразу з мотивували учнів. Після цього був МІЙ урок, який я чекала найбільше – це була Алгебра. На уроці провела фронтальне опитування для актуалізації опорних знань учнів, таким чином ми повторили основні поняття попереднього матеріалу.  Побудова уроку була за принципом від простого до складного. Щоб діти краще запам’ятовували я використовувала такі прийоми як: логічна обробка матеріалу, оперування асоціаціями, повторення, залучення до активної діяльності учнів. Діти були активні, організовані та дисципліновані на уроці. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість учнів задоволена свою роботою, а я тим паче !

Часом виникає питання у дорослих: чи мають діти знати правду про події,які відбуваються в країні?Хто може чесно донести інформацію?Гадаю,що це можуть зробити безпосередні учасники тих чи інших подій.Тому і запросила на зустріч із учнями справжніх патріотів України,які не раз ризикували життям,захищаючи її незалежність.Гості розповіли про жорстокі будні війни, нестерпний біль втрати побратимів,про підлість і зради;про силу духу сотень невизнаних Героїв,які боронили та боронять суверенітет нашої держави.Керівник "Дніпро Пошук" Анатолій Золотарьов запросив нас відвідати музей,де зібрані артифакти Другої світової.Голова ГО Спілка учасників АТО"Патріот" Іван Несін зворушливо продемонстрував обереги,виготовлені руками дітлахів.Із цими оберегами він не розлучається ні на мить.Щира подяка усім захисникам нашої Вітчизни!Слава ГЕРОЯМ!



29.09. 2020 – 7 день педагогічної практики

Сьогодні день проходив дуже жваво, діти були в піднесеному настрою та очікували вже наші уроки геометрії.

Після російської мови, я проводила 2 уроку геометрії  на якому ми з учнями почали вивчати нову тему "Ознаки паралелограму". Урок як завжди почався з перевірки домашнього завдання. Впевнившись, що труднощів не було,  перейшла до актуалізації попередніх знань учнів з  теми "Властивості паралелограма", яка була проведена у формі фронтального опитування.  Таким чином, учні були налаштовані на сприйняття нового матеріалу. 

 


30.09. 2020 – 8 день педагогічної практики

Чудовий ранок з чудовими дітьми! Урок почався як завжди з привітання та перевірки домашнього завдання. Не всі діти прокинулись і змогли жваво відповідати на запитання, але вже в середині уроку вони активізувалися и почалась активна робота. Далі я повідомила нову тему "Пристрої введення та виведення даних". Пояснюючи нову тему, одразу зацікавила дітей, вони сиділи тихо та уважно слухали, і що потрібно записували у зошитах. На своєму уроці використовував принцип наочності та доступності, що сприяло кращому засвонню матеріалу. Для того, щоб діти легше запам'ятовували інформацію, використовував аналогію. Таким чином, опитуючи учнів в кінці уроку було видно, що діти гарно засволи новий матеріал.

Проведений  урок,був цікавим та зрозумілий для учнів та  можу сказати, що мета данного уроку досягнута. 

 


01.10.2020 – 9 день педагогічної практики

Такий сонячний ранок надихав не тільки мене, а й дітей! Сьогодні була присутня на всіх уроках за розкладом за яким закріплена. На уроці географії мені дуже сподобалась робота учнів та вчителя, діти були уважними та активними, а учитель в свою чергу не давала їм розслабитись і в формі гри надавала новий матеріал.

 На уроці геометрії, все розпочалось з перевірки домашнього завдання біля дошки та мотивації подальшої навчальної діяльності. Під час розв'язання задач біля дошки, вчитель навчала учнів правильної математичної мови і допомагала будувати деякі графіки, наголошуючи на необхідності точних побудов.

 Загалом урок пройшов на достатньо високому рівні, майже всі діти були активними та організованими, а с дисципліною ми ще будемо працювати! 

 На передодні Дня вчителя я разом з учнівським самоврядуванням підготувала відео "На хвилі сучасності!"



02.10.2020 – 10 день педагогічної практики

На календарі 2 жовтня, в усіх школах країни сьогодні педагоги святкують День Вчителя. В цей день є нагода приділити увагу вчителям, висловивши їм свою подяку в словах, вчинках або подарувавши подарунок. Атмосфера сьогодні була дуже святкова, діти бігали вітали вчителів зі святом та були дуже заклопотані на перервах. 

Уроки пройшли у швидкому темпі, клас встиг розв'язати всі заплановані вправи. На етапі рефлексії виявилось, що учні добре засвоїли тему та готові писати самостійну роботу. Про рівень засвоєння теми також говорять гарні  оцінки, що діти отримали на уроці. На домашнє завдання вчитель підібрав учням вправи, які допоможуть при підготовці до самостійної. Сподіваюся на добрі результати. ЗІ СВЯТОМ!!!

 До свята ми разом з 10 класом підготували відео присвячене Дню вчителя 


 

05.10.2020-09.10.2020 – Перші осінні вакації (11 – 15 дні практики)

Перші осінні вакації ми провели у школі допомагаючи вчителям та адміністрації з документацією. Дивились як вчителі проводять поза аудиторні заняття.
Разом з 10 класом відвідали 2 униіверситети, а саме ДУЕТ та КДПУ.

 






12.10.2020 – 16 день педагогічної практики

Прокинувшись з ранку я не могла повірити, що вже розпочинається 3 тиждень моєї практики в школі. День почався з 2х уроків алгебри, на одному з яких я мала змогу побачити інший стиль викладання математики. Він був конструйований на творчості! Вже з актуалізації діти в грайливому настрої викрикували правильні відповіді. Клас поділився на дві команди, де в кожній були учні сильні так і слабі, щоб у кожної команди був шанс на перемогу!  Дисципліна у класі була відмінна, учні старанно розв'язували задачі, сильніші учні допомагали слабшим. Всі учні виконали завдання, але не всі змогли описати його. В кінці уроку вчитель підрахувала скільки задач вирішила кожна команда і на великий подив не тільки для неї, а й для самих дітей вони вирішили однакову кількість завдань!!! Привітавши обидві команди вчитель задала учням домашнє завдання та детально пояснила його. Таким чином, я вважаю, що урок пройшов дуже продуктивно, діти засвоїли матеріал та побачили над чим їм ще потрібно працювати.       

     

13.10.2020 – 17 день педагогічної практики

Сьогодні був «Піжамний день» ми с дітьми весь день по школі ходили в стильозованому одязі під піжами! Увесь клас був в захваті.
В такому вигляді уроки проходили дуже швидко та весело. Навіть уроки алгебри заграли новими фарбами для учнів. 

 


15.10.2020 – 18 день педагогічної практики

Ранок  розпочався  з уроку інформатики в 8 класі, який проводила я. Повідомивши тему уроку і провівши фронтальне опитування я основну частину уроку присвятила темі «Сучасні комп’ютери».
 Дітям ця тема дуже сподобалась тим, що це їх стихія! Вони живуть серед сучасних комп’ютерів. Дітей було не зупинити вони розповідали дуже багато матеріалу самостійно!

Загалом урок пройшов чудово. Морально-психологічний клімат був позитивним та комфортним. Дисципліна була на високому рівні. Домашнім завданням було знайти нові винаходи,які були в 2020 році.

 


16.10.2020 – 19 день педагогічної практики

В такий похмурий день я провела його зі своїм класом та відвідала з ними на уроках алгебри, української мови та трудове навчання з хлопцями. В цей день ми кожному вчитель подарували невеличке сонечко, яке зробили самостійно!

На алгебрі урок розпочався з вивчення нової теми. Спочатку діти повторили основні властивості раціональних дробів та розв’язали декілька прикладів з минулої теми, а потім розв'язували завдання з підручника біля дошки. Коли вчитель помічала у дітей після довільну увагу, то давала самостійно розв'язувати завдання у зошиті, а потім робили перевірку всім класом.

Під час уроку використано такі дидактичні принципи: принцип наочності та принцип активності (учні були активні на уроці та майже всі були долучені до індивідуального виконання завдань).

Протягом уроку були підключені короткострокова та довгострокова пам'ять. Завдяки їй діти добре запам'ятали матеріал.

 


19.10.2020-23.10.2020 – Всеміські канікули (19 – 29 днів практики)

На канікулах ми допомагали вчителям та адміністрації з документацією, та консультувались з вчителями, щодо конспектів уроків.




26.10.2020 – 30 день педагогічної практики

Сьогодні мій день повністю був присвячений відвідуванню уроків інформатики. Спочатку був 11 клас.  Після перевірки домашнього завдання, учитель  провела актуалізацію опорних знань. Вчитель заздалегідь підготувала картки, в які учні записували відповіді і здали для перевірки. Оскільки діти вже не перший урок вивчають тему, то на цьому уроці учні закріплювали і удосконалювали навички їх роботи за комп’ютером. Для себе на цьому уроці я відмітила, що вчитель вміло тримається перед класом, володіє ним, до дітей відноситься з повагою, дотримує тактовність, тож взаємостосунки дітей з вчителем гарні.

 В 8 класі за розкладом сьогодні теж алгебра, тому я вирішила бути присутньою на ній. Тема - "Конфігурація комп’ютера під потребу". Урок почався тільки після того, як всі діти підготувалися, вчитель зачекала. Потім було проведено актуалізацію опорних знань: «Що таке комп’ютер? Які види комп’ютера ви знаєте? З чого складається компютер?»  Після актуалізації учні працювали за комп’ютерами. Учні дуже уважні і старанні. Урок був проведений на високому рівні. День був дуже насиченим і приніс багато корисного!

 


27.10.2020 – 31 день педагогічної практики

 Не вірю своїм очам, сьогодні вже розпочався наш четвертий тиждень практики у школі. Вже зовсім скоро практика завершиться і ми отримаємо дипломи МАГІСТРІВ. Ну все помріяли і досить, час братися за роботу.     

Першим уроком була алгебра в 10 класі діти почали готуватися до контрольної роботи з теми "Перетворення та властивості функції", що буде на наступному тижні. Урок почався з перевірки домашнього завдання. Далі була робота біля дошки, вчитель використовує не тільки завдання з підручника, а й з додаткових джерел. В цілому урок пройшов плідно, учні активно працювали біля дошки та на місцях. Цей тиждень почався насичено, різними подіями і цей день пройшов душе швидко та з користю для мене.

 


28.10.2020 – 32 день педагогічної практики

Прийшовши з ранку до школи я одразу зрозуміла, що сьогодні мені не буде часу сумувати.  Оскільки я проводжу 2 уроки геометрії у 8 класі та 1 урок в 9 класі,і  мені дуже сподобалось проводити СВОЇ уроки.

Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульована чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.

Спочатку було теоретичне опитування, а вже потім перейшли до розв’язування завдань біля дошки. Учні по черзі виходили до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад попереднього. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки.

В кінці уроку я дала дітям домашнє завдання, наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в класній роботі.

Проведена рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що мені вдалося досягти цілей уроку.



29.10.2020 – 33 день педагогічної практики

Сьогодні ще один день коли я буду проводити уроки, але спочатку я відвідала уроки географії та фізики, на цих уроках діти трішки бешкетували, але вчителі одразу з мотивували учнів. Після цього був МІЙ урок, який я чекала найбільше – це була Алгебра. На уроці провела фронтальне опитування для актуалізації опорних знань учнів, таким чином ми повторили основні поняття попереднього матеріалу.

 Побудова уроку була за принципом від простого до складного. Щоб діти краще запам’ятовували я використовувала такі прийоми як: логічна обробка матеріалу, оперування асоціаціями, повторення, залучення до активної діяльності учнів.

Діти були активні, організовані та дисципліновані на уроці. Рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, переважна більшість учнів задоволена свою роботою, а я тим паче !

 

30.10.2020 – 34 день педагогічної практики

Сьогодні в учнів був важкий день, оскільки вони писали майже на кожному уроці то самостійну роботу то сдавали  терміни. На першому уроці алгебри діти повторювали матеріал. Урок почався з актуалізації знань, умінь та навичок, учні повторювали додавання та віднімання дробів. Потім я на дошці записала приклади, які діти повинні були вирішити. Враховуючи те, що наступним уроком в них повинна бути самостійна і вони до неї готувалися, тому майже всі правильно відповіли. Загалом урок пройшов на високому рівні, учні ще раз підготувались до самостійної та до контрольної роботи. Наступним уроком учні писали велику самостійну роботу, вони сиділи тихенько та на партах крім зошита і ручки нічого не було. Оскільки діти готувались, то сподіваюсь, що учні вдало написали самостійну.



02.11.2020 – 35 день педагогічної практики

День розпочинався дуже спокійно, але вже після першого уроку він набирав свої оберти!

 Я відвідала урок трудового навчання у хлопців  в закріпленому за мною 8 класі. Вчитель на уроці  приділив належну увагу розвитку умінь самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці. Також я відвідала урок фізики. Тема - "Види теплообміну". На початку уроку перед учнями були поставлені завдання, на які протягом уроку неодноразово наголошувалося. Перевірку домашнього завдання вчитель виконав усно, учні по черзі казали відповіді задач. Вчитель просила учнів пояснювати як отрималося ці відповіді.

Актуалізація опорних знань була проведена за допомогою фронтального опитування. Перед тим, як почати пояснювати новий матеріал, вчитель провела мотивацію навчальної діяльності, що дана тема може в майбутньому дуже знадобитися в житі, тим самим зацікавивши учнів на сприймання нової теми. Після викладення теоретичного матеріалу перейшли до практики - розв'язування найпростіших задач.  Урок пройшов досить плідно. 

Також я провела з учнями свого класу годину спілкування на тему "Я- людина і я маю право!". Учні мають знати свої права, але й не забувати про обов’язки, дотримуватися їх, виховувати в собі почуття людської гідності для того щоб уміти захистити себе, щоб не порушувати законів. Після невеличкої дискусії ми разом з учнями заповнили 2-і колонки, які мали назви: «МАЮ права» та «МАЮ обов’язки». Діти після заповнення зробили самі висновки, щодо своїх помилок, які робили майже кожного дня. Сподіваюсь, що дане спілкування відклалось їм на довгу пам’ять.

 


03.11. 2020 – 36 день педагогічної практики

Такий похмурий ранок не надихав не тільки мене, а й дітей! Але працювати та навчатись треба. Сьогодні була присутня на всіх уроках за розкладом за яким закріплена. На уроці географії мені дуже сподобалась робота учнів та вчителя, діти були уважними та активними, а учитель в свою чергу не давала їм розслабитись і в формі гри надавала новий матеріал.

 На уроці геометрії, все розпочалось з перевірки домашнього завдання біля дошки та мотивації подальшої навчальної діяльності. Під час розв'язання задач біля дошки, вчитель навчала учнів правильної математичної мови і допомагала будувати деякі графіки, наголошуючи на необхідності точних побудов.

 Загалом урок пройшов на достатньо високому рівні, майже всі діти були активними та організованими! 

 


04.11.2020 – 37 день педагогічної практики

День сьогодні був дуже спокійним, діти уважно слухали кожного вчителя та відповідали на кожне запитання, що дуже дивувало вчителів.

 Я відвідала урок трудового навчання у дівчат  в закріпленому за мною 8 класі. Вчитель на уроці  приділив належну увагу розвитку умінь самостійно здобувати знання та застосовувати їх на практиці. Також я відвідала урок біології. На початку уроку перед учнями були поставлені завдання, на які протягом уроку неодноразово наголошувалося. Перевірку домашнього завдання вчитель виконав усно, учні по черзі казали відповіді на запитання.  Актуалізація опорних знань була проведена за допомогою фронтального опитування. Перед тим, як почати пояснювати новий матеріал, вчитель провела мотивацію навчальної діяльності, що дана тема може в майбутньому дуже знадобитися в житі, тим самим зацікавивши учнів на сприймання нової теми. Після викладення теоретичного матеріалу перейшли до практики - розв'язування найпростіших задач.  Урок пройшов досить плідно. 

 


05.11.2020 – 38 день педагогічної практики

Сьогодні для мене був «День інформатики». Всі уроки проводила саме з цього предмету. Перший урок Інформатики був дуже цікавий, восьмикласники, одразу були зацікавлені новою темою. Урок почався з того, що я швидко переключила увагу дітей з перерви на себе, і на предмет, повідомивши учням, що буде перевіряти задане домашнє завдання.

Під час уроку використано такі дидактичні принципи: принцип наочності (моделі та графіки інформаційних систем) та принцип активності (учні були активні на уроці та майже всі були долучені до індивідуального виконання завдань).

Оскільки групи різні, одна група дуже сильна, тому там швидкий темп роботи, вони швидко повторювали легкі вправи і переходили до високого рівня. Інша група слабша і тому їм потрібно було більше часу, щоб згадати матеріал та більше сприймати інформацію легкого та середнього рівня складності.

 


06.11.2020 – 39 день педагогічної практики

 Сьогодні був «Чорно-білий день» ми с дітьми весь день по школі ходили в стильозованому одязі! Увесь клас був в захваті.
В такому вигляді уроки проходили дуже швидко та весело. Навіть уроки алгебри заграли новими фарбами для учнів. В цей день ми ділились на 2 команди Білих і чорних, а в кінці дня підраховували хто більше заробив балі (зароблені оцінки на уроках). Звичайно ж перемогла ДРУЖБА!

 

09.11.2020 – 40 день педагогічної практики

Ранок  розпочався  з уроку інформатики в 8 класі, який проводила я. Повідомивши тему уроку і провівши фронтальне опитування я основну частину уроку присвятила темі «Стиснення та архівування даних».
 Дітям ця тема далась трішки важко. Але ми разом все розібрали і під кінець уроку діти вже могли самостійно архівувати документи. Загалом урок пройшов чудово. Морально-психологічний клімат був позитивним та комфортним. Дисципліна була на високому рівні.

 

10.11.2020 – 41 день педагогічної практики

Сьогодні день проходив дуже жваво, оскільки гарненько відпочили на вихідних, діти були в піднесеному настрою та очікували вже наші уроки алгебри.

Після російської мови, я проводила 2 уроку алгебри  на якому ми з учнями почали вивчати нову тему "Множення дробів". Урок як завжди почався з перевірки домашнього завдання. Впевнившись, що труднощів не було,  перейшла до актуалізації попередніх знань учнів з  теми "Додавання та віднімання дробів", яка була проведена у формі фронтального опитування.  Таким чином, учні були налаштовані на сприйняття нового матеріалу. 

 

11.11.2020 – 42 день педагогічної практики

Прокинувшись з ранку я не могла повірити, що ще трішки і перебування мене на моїй практиці в школі скоро завершиться. День почався з 2х уроків алгебри, на одному з яких я мала змогу побачити інший стиль викладання математики. Він був конструйований на творчості! Вже з актуалізації діти в грайливому настрої викрикували правильні відповіді. Клас поділився на дві команди, де в кожній були учні сильні так і слабі, щоб у кожної команди був шанс на перемогу!  Дисципліна у класі була відмінна, учні старанно розв'язували задачі, сильніші учні допомагали слабшим. Всі учні виконали завдання, але не всі змогли описати його. В кінці уроку вчитель підрахувала скільки задач вирішила кожна команда і на великий подив не тільки для неї, а й для самих дітей вони вирішили однакову кількість завдань!!! Привітавши обидві команди вчитель задала учням домашнє завдання та детально пояснила його. Таким чином, я вважаю, що урок пройшов дуже продуктивно, діти засвоїли матеріал та побачили над чим їм ще потрібно працювати.       

 

12.11.2020 – 43 день педагогічної практики

Ранок  розпочався  з уроку геометрії в 8 класі, який проводила я. Повідомивши тему уроку і провівши фронтальне опитування я основну частину уроку присвятила темі «Квадрат та його властивості».
 Дітям ця тема дуже сподобалась тим вона їм подавалась в дуже цікавій формі, а саме грі. Загалом урок пройшов чудово. Морально-психологічний клімат був позитивним та комфортним. Дисципліна була на високому рівні.

 

13.11.2020 – 44 день педагогічної практики

В такий похмурий день я провела його зі своїм класом та відвідала з ними на уроках алгебри, української мови та трудове навчання з хлопцями. В цей день ми кожному вчитель подарували невеличке сонечко, яке зробили самостійно!

На алгебрі урок розпочався з вивчення нової теми "Ділення дробів". Спочатку діти повторили основні властивості додавання, віднімання та множення дробів та розв’язали декілька прикладів з минулої теми, а потім розв'язували завдання з підручника біля дошки. Коли вчитель помічала у дітей після довільну увагу, то давала самостійно розв'язувати завдання у зошиті, а потім робили перевірку всім класом.

Під час уроку використано такі дидактичні принципи: принцип наочності та принцип активності (учні були активні на уроці та майже всі були долучені до індивідуального виконання завдань).

Протягом уроку були підключені короткострокова та довгострокова пам'ять. Завдяки їй діти добре запам'ятали матеріал.

 

16.11. 2020 – 45 день педагогічної практики

Прийшовши з ранку до школи я одразу зрозуміла, що сьогодні мені не буде часу сумувати.  Оскільки я проводжу 2 уроки геометрії у 8 класі та 1 урок в 9 класі,і  мені дуже сподобалось проводити СВОЇ уроки.

Урок почався своєчасно і організовано - строго по дзвінку. Основні завдання уроку були сформульована чітко і зрозуміло, голосно. Такий початок вже налаштував учнів на плідну роботу.

Спочатку було теоретичне опитування, а вже потім перейшли до розв’язування завдань біля дошки. Учні по черзі виходили до дошки, у кожного свій приклад, за методом розв'язання не схожий на приклад попереднього. Інша частина класу має слідкувати за ходом розв'язання кожного завдання, встигати записувати у зошит і в разі необхідності корегувати помилки.

В кінці уроку я дала дітям домашнє завдання, наголосила на тому, що більшість завдань з дз аналогічні до завдань, наявних в класній роботі.

Проведена рефлексія показала, що урок був ефективним, цікавим для дітей, і, що саме головне, переважна більшість їх була задоволена своєю роботою на уроці. А це говорить про те, що мені вдалося досягти цілей уроку.

17.11.2020 – 46 день педагогічної практики

Сьогодні закінчується моя педагогічна практика у КЗШ № 122. Буду дуже сумувати за своїм 10 класом. В цей день я отримала багато емоцій, стільки яскравих посмішок дітей навкруги. Прощались: з директором школи, завучем, з класами, з учителями-предметниками, класним керівником. Також сьогодні ми відвідали урок геометрії та урок фізики, саме на цих уроках ми і попращались з класом. Мої діти найкращі!!! Всім величезне дякую за допомогу, підтримку за все, все, все!



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Методика формування вибірки у ході соціологічного дослідження.

Соціологічне дослідження – система логічно послідовних методологічних, методичних та організаційно-технічних процедур, для отримання науков...