Модуль 7. Рефлексія

У класі, де ведеться навчання за особистісно-орієнтованими
технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання
навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального
матеріалу. У цьому модулі ви сплануєте та поділите з колегами
шляхами використання Інтернету на уроках, а потім обговорите, як
допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для
них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за
методом проектів. Ви також сплануєте та створите приклад учнівської
роботи: презентації, публікації, вікі або блоґу. Цей приклад має бути
спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені
до Плану вивчення теми. Ми оцінили приклад учнівської роботи за
відповідними критеріями.

У цьому модулі ми:

• Поділились ідеями про те, як можна використати Інтернет у
навчанні учнів;
• Створили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської
публікації, вікі-статті або блоґу;
• Внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
• Осмислили те, чого  навчилися.

За данним посиланням ви можете переглянути учнівський сайт

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Методика формування вибірки у ході соціологічного дослідження.

Соціологічне дослідження – система логічно послідовних методологічних, методичних та організаційно-технічних процедур, для отримання науков...