Модуль 5-6. Рефлексія

У 5 модулі ми:
• Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей
проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;

• Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам дер-
жавних освітніх стандартів та навчальних програм;

• Розглянули та обговорили закони щодо авторських прав та правил
правомірного використання робіт в освітніх проектах;
• Створили списки використаних джерел;

• Розглянули, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослі-
дженнях, комунікаціях та співпраці;

• Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в
навчальних проектах;
• Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями
відповідних вікових категорій;
• Переглянули План вивчення теми та внесуть до нього відповідні
зміни;
• Осмислили те, чого вони навчилися в цьому Модулі;
• Запланували, як ми будемо використовувати інструменти
Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.

                   презинтація основних питань

У 6 модулі ми:
• Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті;

• Запланувалм, як ми будемо використовувати Інтернет для; співп-
раці та спілкування при виконанні завдань проектів;

• Переглянулм План вивчення теми та внесли до нього зміни;
• Осмислили те, чого ми навчилися в цьому Модулі.


Опитувальник для  перевірки знань

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Методика формування вибірки у ході соціологічного дослідження.

Соціологічне дослідження – система логічно послідовних методологічних, методичних та організаційно-технічних процедур, для отримання науков...